zondag 25 mei 2014

Afronding LA 2

Hallo allemaal,

Vorige week mijn pitch gehouden. Achteraf had ik enige frustratie, omdat ik onvoldoende bewust bezig ben geweest met het binnen de tijdslimiet indelen en focussen van mijn pitch. Dit is volgens mij mede gekomen door de enorme drukte van deze periode, waardoor ik de pitch eigenlijk letterlijk en figuurlijk  als een "gewone" presentatie over mijn stand van zaken heb opgeslagen....maar goed ook hier heb ik weer van geleerd. Ik raakte ook aan het twijfelen over de invulling van mijn herontwerp tijdens het horen van de andere pitches...heb ik daarna bijgesteld...al met al enige onzekerheid.
Na nog de nodige peerfeedback en ondersteuning te hebben gegeven en ontvangen, gestaag verder gegaan met de afronding van mijn LA2 producten. Het is natuurlijk de vraag of bijgevoegde producten voldoen aan de gestelde eisen, maar voor mijn gevoel beantwoorden ze de opdracht voor LA 2. Bij gelegenheid hoor ik natuurlijk graag jullie reacties.
Nu de beoordeling afwachten...wordt vervolgd.

Groeten Frank Duijzings

Curriculumanalyse

PI Wijzer

Pitch

Trapmodel

Verantwoordingsdocument

Herontwerp



Geen opmerkingen:

Een reactie posten